JLCPCB - Slovensko a clo

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Srpen 3 12:23:49 CEST 2022

Právě jsem u JCLPCB objednával. 28.7.  mi přišla objednávka z 16.7. Pro jistotu jsem volil dopravu Europacket.
2x 5 DPS (2$ +4$), doprava 8,8$ + 3,3$ Dph, celkem cca 18$ (460 Kč).
Tentokrát byla doprava super rychlá (píšou 10 - 15 dní). V pondělí 25. 7. jsem dostal avizo od DHL DE, že to přebírají.
Ve středu to přebrala ČP 220 (tam jsem čekal, že se to zasekne), ale 28. 7. jsem to měl doma.
Takže ten rozdíl mezi nejlevnější dopravou a Europacket řešit nebudu (cca 3$).

Martin

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Peter Berec (p.berec na bonum.sk)
Datum: 03/08/2022 11:45
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: JLCPCB - Slovensko a clo

Zdravím,

aké sú prosím vaše aktuálne skúseností s objednávkami z JLCPCB a
následne dodávkou na Slovensko ?
Príde to priamo na adresu, alebo cez slovenskú poštu a jej výpalné ?

Akú najlacnejšiu dopravu zvoliť ("Standard Global Direct Line" alebo
radšej "EuroPacket"), aby to prišlo priamo na adresu ?
Cena dopravy je dôležitá, keďže plánujem objednávať veľmi sporadicky
(tak max. 3-4 krát do roka).

Ďakujem.

Peter