OT jazykove okienko: roztec

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 3 09:16:47 CEST 2022

Proto jsem psal že by mělo jasně být definováno mezi kterými body ta
rozteč je. Tady to každý chápeme jinak. To je ale způsobeno
nedostatečnou definicí. Kompletní definice by zněla rozteč sousedních
nebo protilehlých děr. Pak by nebylo co řešit. Pokud se řekne jenom
rozteč je na každém z nás co si pod tím představí. Nikdy to ale není úhel.

Rozteč je vždy vzdálenost. Je jedno zda body leží na přímce, kružnici,
elipse nebo jiném patvaru.

     Martin.