OT jazykove okienko: roztec

Vladimír newlad na centrum.cz
Středa Srpen 3 09:00:21 CEST 2022

Já souhlasím, ano máte pravdu, je to vzdálenost mezi dvěma body. Pokud
jsou umístěné na (roztečné) kružnici, pak je jejich vzdálenost udávána
ve stupních popř. v ' nebo"
PS otázku „Ak mame diery na kruznici, ktory rozmer sa nazyva roztec?“
jsem tak pochopil :-) Ale je fakt, že ve výkresech se někdy kótuje i
vzdálenost těchto bodů (děr) od symetrických os.

vn