OT: nemoznost vypovedet O2 sluzby

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Srpen 2 15:03:31 CEST 2022

Zkuste Karvinou.
Býval tam celkem ochotný klučina problém je že pendloval mezi Tmobile a O2
asi podle toho kdo víc zaplatil. Řešil jsem tam zrušení čísla po úmrtí a
také to bylo neřešitelné.
On mi tehdy poradil ať číslo převedu na sebe a pak to šlo zrušit rychle.
Pokud je to firemní číslo v rámci té jejich "flotily" či jak se to jmenuje,
tak to musí řešit zástupce zaměstnavatele vy to nezrušíte.. On jediný má k
tomu přístup a je uvedený na globální smlouvě. Já to také ted řešil po
ukončení prac smlouvy.