Linux - aplikace v konzolovem rezimu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Srpen 2 13:42:30 CEST 2022

Ještě nějak nemohu dohledat jak v C do ncurses zakomponovat stisk tlacitka
přes GPIO. Když koukám na nějaké příklady tak pro standartni stisk klavesy
tam je nějaká funkce timeout(xxx) a pak getch což je asi jednoduché (getch
čeká jenom po ten timeout a pak se jede dál). Ale jak tam vložit reakci na
stisk tlacitka pripojeneho na nějaký PIN tak, aby bylo zatížení CPU
minimální a mohl program mezitím vykreslování změny na obrazovce...
Samostatné vlákno a vyzobat si kód třeba z tohoto? Vyhodit z toho emulaci
USB atd a vracet kód stisku tlacitka...

https://github.com/adafruit/Adafruit-Retrogame/blob/master/retrogame.c

Jednou už jsem to u něčeho použil (ne jako vlakno, ale jako tu emulaci USB
klavesnice) a fungovalo to dobře s minimálními nároky.