OT: nemoznost vypovedet O2 sluzby
Libor Konečný
support na mikrovlny.cz
Úterý Srpen 2 12:01:48 CEST 2022
Dobry den vsem
Mel bych takovy dotaz, mozna nekdo bude pracovat pro O2.
Nase firma bohuzel je u O2 (po zkusenostech spise N2) a nyni chteji
vice zdimat ja se nenecham :-) a zrusili nam firemni tarif taxem chtel
jsem podat vypoved, nebot uz mame zajisteny tarif za polovinu.
Nasledujici radky nejsou vtip:
Na telefon lajne me odkazali na pobocku, jedu do mesta na pobocku ,ale
tam me odkazali na telefon. Na telefonu me odkazali na pobocku, takze
opetovna cesta na pobocku se zavolanim na jejich centrum primo od typka
z pobocky.
Na pobocce maji jen cislo na tu jejich slavnou linku, na kterou jsem
nekolikrat volal, takze nas znovu odkazali na nejakou O2 samoobsluhu, do
ktere se musi vyplnit kontaktni osoba :-), samoobsluhu, kterou jsme
nikdy nevyuzivali, takze opet ztrata casu zjistovanim jaxe prihlasit,
ale podarilo se, v samoobsluze jsme se kontaktni osobu snazili zadat,
vysledek je ten, ze system vrati hlasku, ze udaje jsou jiz zadane, ale
nejsou :-)) proste des a hruza, zadarmo drahe. Funkcnost jejich
samoobsluhy odpovida programu v prvni hodine informatiky na SS.
Na webu maji moznost kontaktovat na email korporace na o2.cz, email se
vrati, ze tento email byl zrusen. Na email firmy na o2.cz neodpovedel
dodnes nikdo. Jen prisel email jak jsme spokojeni s O2 :-))
Jak tedy tuto silenost zrusit? Nema nekdo kontakt na nekoho z O2,
ktery bude vubec neco vedet ?
Dekuji
LK
Další informace o konferenci Hw-list