Bleskojistka Tesla BT700/20A

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 29 18:48:15 CEST 2022

Radioaktivních plynů je dost málo a myslím, že žádný by se nehodil do
bleskojistky. Tzn. určitě je tam nějakej normální inertní plyn a něco do
něj září. Dnes by byla volba č. 1 americium, ale netuším co tehdy v ČSSR.

Ale hlavně mě zajímá ta forma, jestli to půjde bezpečně vypreparovat a
dát do úhledné otvíratelné krabičky obložené olovem, jako tu mame jiné
malé zářiče.

PH