Emulace Mifare karty na Android

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Duben 29 10:31:52 CEST 2022

Ano, máte pravdu. Radoval jsem se předčasně. Když jsem zkoušel se stejným
telefonem a stejnou verzí firmware, vrací to stejný string.

Nicméně Váš odkaz vypadá nadějně. Telefon se tváří, že chce platit, teď
ještě dostat nějaké id nebo certifikát z té karty.

Jen jsem se zasekl na tomto, co dosadit za rec_num a sfi_num?

Podle
https://www.emvco.com/wp-content/uploads/2017/04/EMV_v4.3_Book_3_Application_Specification_20120607062110791.pdf
by nějaké public certifikáty (to by snad mohlo být pro kartu unikátní) měly
být zde:

Tag Value '8F' Certification Authority Public Key Index '90' Issuer Public
Key Certificate

success2 = sendAPDU(0x00, 0xB2, *???rec_num???*, (*???sfi_num???* <<
3)+4, 0x00, &apdubuffer[0], &apdulen);

Pěkné čtení je také případně zde:

https://dspace.vutbr.cz/xmlui/handle/11012/68192?locale-attribute=cs

Honza Půhoný