Re: DIY wall-box pro nabíjení e-auta

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Duben 28 23:29:39 CEST 2022

Za podobnou cenu jsem domů koupil wallbox od Sampro.cz - pravda není tak
hezkej a provedení taky není úplně TOP.
Dal jsem ho do sklepa a ven protáhl jen kabel, celkem problém byl s
kabelem - protože to uvnitř mají napevno, naletované a zasmrštěné - no
nakonec mi dali koncovku zvlášť
V práci máme 2 boxy od Silentium a to provedení je snad ještě
zoufalejší, navíc dokola LED pásek bez ochrany, který vydržel jen pár
týdnů než ho rozežrala elektrolýza.
no posuďte sami

https://photos.app.goo.gl/pQHkmaJkwMyoMiJA9

Jara