Re: Délka prutové antény

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 27 17:05:10 CEST 2022

Anténní teorie je strašně složitá a případy kusu drátu nebo nějaké
teleskopické antény se tou teorií stejně neřídí.   Tedy vlastně řídí, ale
nikdo to nedokáže popsat.
Samozřejmě skutečné antény, např. Yagi, paraboly , atd. se dají pomocí
sofistikovaných nástrojů vypočítat a simulovat, pak se dají
specializovanými přístroji měřit jejich exaktní parametry, dá se to pak
ještě na základě výsledků měření upravit, ale s kusem drátu v prostředí,
které není nijak definováno, s tím nic než nahodilé pokusy neuděláte.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 27. 4. 2022 v 15:56 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>