Emulace Mifare karty na Android

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Duben 27 10:16:39 CEST 2022

Takže je to snad vyřešeno.

Zabrala tato knihovna
https://github.com/elechouse/nfc-pn532/blob/master/examples/nfc_mifare_mf1s50_reader/nfc_mifare_mf1s50_reader.ino,
kde je MifareAuthentication a to už vrací na základě klíče po přiložení
telefonu stále stejné hodnoty. UID se mění.

Jen pro zajímavost, pro samsung Galaxy S8 to vrací pokaždé jiné UID, ale ta
autentizační zpráva je už použitelná a stále stejná, vypadá to nějak takto
(hodnoty jsou změněny):

00 00 FA 11 EF D5 88 01 01 00 04 20 04 08 FA 55 8A 9A 68 FF FF FF AC
UUID length:4
UUID:08 49 85 AC
Authentication success.

Dokonce jde nastavit svůj klíč:

u8 key[6] = {0xAA, 0xFF, 0xFF, 0xFF, 0xFF, 0xFF}; a pak se změní ta
autentizační zpráva.

Toto už mi přijde dost bezpečné na otevírání vrat a použiju to tak.

Ještě jednou všem díky.

BTW: Ještě poznámka na co jsem přišel, když jsem zkoušel skenovat co mi
přišlo pod ruku:

karta mBank vrací pokaždé stejné UID (!)
karty FIO vrací pokaždé jiné UID

Honza Půhoný