Emulace Mifare karty na Android

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 26 21:33:48 CEST 2022

A co takhle v tom esp udelat jednoduchy web s jmeno/heslo/kod akce a
rovnou sepnout zamek. A je to nezavisle na telefonu a vsem moznem.
Nastavil bych asi mensi vykon na tom wifi, at to nevidi sousedi. Trosku
me tam akorat vadi to http ci https s self certifikatem, v prohlizeci to
bude rvat, ze stranka neni zabezpecena, zda chcete skutecne vstoupit.

Jirka