IoT GSM tarif

Úterý Duben 26 19:23:25 CEST 2022

Dnes jsem zase pouzival pro testovani moji datovou kartu, kde mam
T-Mobile data 100MB na den nebo jak se to jmenuje na predplacence.
Proste pokud se necerpaji den data, neplati se nic, jinak je 100MB na
den za 10Kc.

Uz jsem si 3x vsimnul, ze to ale neodecte pausalne 10Kc ale nejak umerne
mnozstvi dat i kdyz divne. Dnes jsem treba behem testovani podle appky
prenesl 3MB a odecetlo mi to 2.27Kc. Akorat je potreba dobit jednou za
pul roku 200Kc.

Prijde mi to jako docela dobre reseni, pro obcasny prenos dat i ve
vetsim objemu, treba kazdy druhy den tech par MB a mame to za cca 200 na
pul roku. Ma nekdo zkusenost, jestli by to takhle fungovalo trvale?
Minimalni davku kdyz tak zkusim, jestli se da dostat treba i na korunu a
min.