RE: Který MCU pøežije rok ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 26 09:38:47 CEST 2022

Kedze aj mna tato situacia trapi (a zavisi na nej moje zivobytie), uz davno
som hladal nejake prirovnanie, a zda sa mi, ze dopravne zapchy mozu mat
podobny charakter.

Iste, v mnohych ohladoch ta analogia pokrivkava ci priamo nefunguje, ale
podstata je velmi podobna: mame nejake zdroje ktore su standarde vyuzivane
pomerne blizko ich hranicnych moznosti
https://www.semiconductorintelligence.com/wp-content/uploads/2015/04/foundry-1Q15.jpg
, vznikne jeden vacsi alebo niekolko mensich dovodov na lokalne
zabrzdenie, nasledky su dlhodobe a vobec nezodpovedaju matematickemu
vztahu medzi "pretecenim" a rozdielom ponuka/dopyt
https://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M a predpovede nefunguju
https://www.avnet.com/wps/portal/abacus/solutions/technologies/passive/capacitors/the-global-mlcc-shortage/
pretoze problem nema technicky ale psychologicky charakter.

Nepotesilo ma to, a ani ja vas nepotesim...

wek