OT?: Konfigurace IPSec/IKEv2

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Duben 25 20:59:44 CEST 2022

To klidně zkuste, já mám spoustu konfigurací u zákazníku celkem dost
složitých
a zatím všechny upgrady z 6.49 na 7.2 prošli v pohodě a vše staré funguje...
Zatím se mi žádná nesložila a to je co říct, to i mezi 6kami se mi jich
pár podělalo..
Jediný nesmí to být obstarozny router s 32MB RAM ten to nerozchodí....
Respektive se ve verzi 7 dost drbe a lita procesor do 100% tak jsem ho
vratil zpet....

Jedná se asi o 5 celkem dost složitých konfigurací.......
Udělejte zálohu export file=aaaa.rsc a binarní a pri nejhorsim lze
udelat downgrade
a vratit vse zpet.....

Zdeněk Aster