[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

René Damek rene.damek na gmail.com
Neděle Duben 24 20:30:06 CEST 2022

V práci nám jedno stropní topení občas padalo do poruchy kvůli manostatu. A
patrně to způsobovalo to, že se v těch hadičkách objevovala voda.
RD

ne 24. 4. 2022 v 16:58 odesílatel Jaroslav Buchta <