Mech: Svareni brzdove packy motorky z hliniku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 24 18:49:37 CEST 2022

Řeším podobný problém u brzdy na velkém kole, kde jsem při havárce
zlomil brzdovou páčku.
Samostatně ne nekoupitelná.
Je to vytvarováno z U-profilu. Tak chci dovnitř vložit kousek ocelové
kulatiny a přilepit. Možná ještě svrtat.
Není to u Vás podobné?

Nevím, co je dětská motorka. Jestli to jezdí 5 km/h nebo 30 km/h.
Pevnost brzdové páčky bych nepodceňoval.
Když za to v krizové situaci člověk zabere a zůstane mu v ruce, to asi
není příliš žádoucí  zážitek.

PL