[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Duben 24 18:09:53 CEST 2022

Na kontrolu odtahu spalin je tam ještě termostat, když by se výfuk
ucpal, tak se zvýší teplota a půjde do poruchy.
Nevím, co je v návodu, ale logicky když ventilátor nejede, tlaky jsou -+
srovnané, při zapnutí se zvýší tlak na výfuku spalin a sníží na sání,
když dosáhne rozdíl těch 44 Pa, pak sepne kotel. Při poklesu pod 36 Pa
to vyhodnotí jako poruchu odtahu a kotel jde do poruchy a vypne. Máte
odtahové potrubí koaxiální nebo oddělené?
VN