Re: Hadička s olejem a LED filamentem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 23 19:01:50 CEST 2022

Ten silikonovej olej je určitě lepší nápad, vůbec mě nenapadlo, že
motorovej je nějak barevnej:-)
A při té příležitosti mě napadlo, že by se mi vlastně nejlíp hodila i
silikonová hadička, něco jako:
https://profimodel.cz/cs/hadicky/37115-silikonhad8x15-1m-8595241313603.html
Je tepelně vodivější a ještě matná.
Ale nebude jí právě silikonový olej vadit?

Jinak teda jestli to budu dělat, tak to asi dopadne tak, že špunty budou
součástí většího 3D výtisku. Celé to pak bude přidělané na vodorovném
skle a hadičky na něm budou volně ležet.

PH