Re: Který MCU pøežije rok ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Duben 23 13:07:04 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

tak su odberatelia, ktori oslovuju a jednaju priamo s vyrobcami a
odberatelia, ktori nakupuju cez velkosklady... Som sa nikdy do jednej
ani do druhej skupiny nedostal. Robim len tie hobby-kusovky pre
potesenie. A pozeral som na zakladny 32L010 a tie uz tiez nemaju, ani
tie 16kB... :) No nejako bolo, nejako bude. Aj o rok. Treba pracovat s
tym co je a odladeny C-ckovy kod sa lahko prenesie z jedneho mcu na
druhy. Len musi byt nachystany...

A.

Zdravim,

dival jsem se na jedno mcu, pordejni cena cca 200 v mouser, objednavky
bez terminu 49000. Pokud by byly potvrzene terminy, tak odhaduji pocet
490 000, cenu soucet 100mil Kc. Ano toto je pro bastliri do skrine.

Jirka