Re: Pohlcovač pachu ředidel

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 22 19:30:50 CEST 2022

Látkový pytlík s aktivním uhlím, nebo volně sypané, pokud je zaručena
poloha. Prodává se třeba jako náplň do kuchyňských digestoří. Funguje na
všechno a velmi dlouhodobě. Např. mám už X let asi 100 g v misce v
lednici a od tý doby v ní není cejtit nic a to i když tam nájemnící něco
zapomenou a ono to ožije:-)

PH