Re: OT: Náhradní motor do akušroubováku

AZe aze na seznam.cz
Pátek Duben 22 09:38:33 CEST 2022

Zkuste oslovit servis Lidlu, nedávno mi pomohli.
Jinak do malé vrtačky Bosch GSB1250 Li jsem nedávno koupil tento:
https://www.aliexpress.com/item/4000943952112.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.6ef71802k2MJlN
Jen ten šiping byl nižší....
aze

-----Původní zpráva-----
From: Evzen Horna
Sent: Thursday, April 21, 2022 11:29 PM
To: HW-news
Subject: OT: Náhradní motor do akušroubováku

Hezký večer,

před časem mi odešel motor v akušroubováku Parkside PABS 12 A1
Bohužel jsem nenašel náhradní motor, u kterého bych si byl jist, že bude
zcela vyhovovat. Příležitostně jsem sice koupil nový akušroubovák (s
BLDC motorem), ale ten původní je mi stále líto vyhodit.

Motor má označení UTC550M-7734F, měl by to být motor řady 550 na 12V,
pastorek 13 zubů, Da=11mm, což by asi mohlo odpovídat průměru roztečné
kružnice 9,5mm, který bývá uváděn u 13z pastorků. V nákresech však bývá
zobrazen průměr hlavové kružnice (Da), tak si nejsem jist. Délka
pastorku je 6mm.

Podobných motorů je celá řada, ale kompletní rozměry pastorku většinou
uvedeny nejsou, a podle fotografií to spíše neodpovídá.
Neřešil, prosím, někdo stejný problém a mohl by tak doporučit
spolehlivou náhradu (s přiměřenou cenou)?

Díky EH