OT: Náhradní motor do akušroubováku

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Duben 21 23:29:35 CEST 2022

Hezký večer,

před časem mi odešel motor v akušroubováku Parkside PABS 12 A1
Bohužel jsem nenašel náhradní motor, u kterého bych si byl jist, že bude
zcela vyhovovat. Příležitostně jsem sice koupil nový akušroubovák (s
BLDC motorem), ale ten původní je mi stále líto vyhodit.

Motor má označení UTC550M-7734F, měl by to být motor řady 550 na 12V,
pastorek 13 zubů, Da=11mm, což by asi mohlo odpovídat průměru roztečné
kružnice 9,5mm, který bývá uváděn u 13z pastorků. V nákresech však bývá
zobrazen průměr hlavové kružnice (Da), tak si nejsem jist. Délka
pastorku je 6mm.

Podobných motorů je celá řada, ale kompletní rozměry pastorku většinou
uvedeny nejsou, a podle fotografií to spíše neodpovídá.
Neřešil, prosím, někdo stejný problém a mohl by tak doporučit
spolehlivou náhradu (s přiměřenou cenou)?

Díky EH