RE: Jak vlastně tiskne štítkovačka?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 20 12:56:20 CEST 2022

Termotransfer.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, April 20, 2022 12:28 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Jak vlastně tiskne štítkovačka?

Když už se tu řeší štítkovačky (tiskárny štítků), tak jsem si uvědomil, že vlastně nic nevím o tom, jaký je princip jejich tisku?
Je to nějaký chemický, nebo tepelný proces? Je pro mne překvapivé, že existuje celkem dost barev "inkoustu" a to včetně metalických. Také je mi zvláštní, že existují transparentní pásky s barevným popisem.

Když nad tím tak přemýšlím, tak tepelný tisk asi nebude, ty smršťovací pásky se stahují teplem.

Jindra