Re: Popisovatelná smršťovačka

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Duben 19 21:13:05 CEST 2022

Poslal jsem fotku prelepeni soukrome (nechci rvat 2M obrazek do konve),
pokud ma jeste nekdo zajem...
Toto je kombinace pro tu uzsi smrstovacku, tu sirsi jsem upravovat dokonce
nemusel (a taky nema diru v miste, kde je na obrazku zalepeno).
Pokud si vzpominam, tak tusim 'leve' diry oznacuji sirku pasky a ta prava
zrcadlove otaci. Kdyztak neni problem si pohrat - ono tech moznosti neni az
tolik.
BR,
Marek