Re: hw-list na list.hw.czMěření hladiny ve studni

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 19 20:47:43 CEST 2022

tak nějaká RH tam bude, ale asi nebude úplně problematická. Třeba u
rotačních disků je to podobné a také s tím není problém. Asi to má v
požadavcích, že to má končit v suchu a teple.