RE: Popisovatelná smrą»ovačka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 19 13:26:35 CEST 2022

A to potřebuješ normální kulatou, nebo tu plochou? Plochá je v těch zásobnících pro tiskárny štítků. Ty už téměř nepoužívám, protože mám opravdovou tiskárnu štítků, takže bych tu určitě nějaké našel. Nebo mám bužírky kulaté do té velké tiskárny. Propiska se na ní rozmazává, lihovou fixou by to šlo. Ale asi se na ni blbě píše, když je kulatá a musí se mačkat. Mně ji mačká ta tiskárna 😊 Zkus to trochu upřesnit, včetně množství.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleą Procháska
Sent: Tuesday, April 19, 2022 12:38 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Popisovatelná smrą»ovačka

Takovouhle blbost jsem sháněl, popisovatelnou smršťovačku na vodiče Ø3 mm. Míval jsem takovou, dalo se na ni psát propiskou, pohoda. Ale něco se stalo a já ji zaboha nemůžu sehnat, leda v baleních za několik tisíc nebo u Farnella s náležitě drahým posláním z USA (a to ještě ze zoufale omezeného výběru). Pak jsem našel ještě pár bílých „bezhalogenových“, což ale zpravidla znamená nějaký polyethylén na kterém žádný popis nedrží. Nemáte prosím někdo aktuální zkušenost, kde se taková věc dá sehnat?
díky
Aleą Procháska