Popisovatelná smrą»ovačka

Aleą Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Úterý Duben 19 12:37:41 CEST 2022

Takovouhle blbost jsem sháněl, popisovatelnou smršťovačku na vodiče Ø3 mm. Míval jsem takovou, dalo se na ni psát propiskou, pohoda. Ale něco se stalo a já ji zaboha nemůžu sehnat, leda v baleních za několik tisíc nebo u Farnella s náležitě drahým posláním z USA (a to ještě ze zoufale omezeného výběru). Pak jsem našel ještě pár bílých „bezhalogenových“, což ale zpravidla znamená nějaký polyethylén na kterém žádný popis nedrží. Nemáte prosím někdo aktuální zkušenost, kde se taková věc dá sehnat?
díky
Aleą Procháska