bayraktary komunikace

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Duben 19 11:45:26 CEST 2022

Teoreticky ano, ale prakticky GSM, LTE a pod. je pri letoch dost problem.
Vsetky anteny BTS-iek su smerovane zo striech budov a stoziarov smerom
dolu, na ulice, budovy, pripadne polia, cesty...
Smerom hore vyzaruju malo a iba bocnymi lalokmi. to by bolo dost
nespolahlive.

Dodo

ut 19. 4. 2022 o 11:03 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):