bayraktary komunikace

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Duben 19 11:26:09 CEST 2022

U Tamary a dalších systémů s hyperbolickou navigací je potřeba buď
širokopásmovost (palubní radar v letadle je ideál), nebo musí být signál
záměrně dlouhodobě fázově stabilní (GPS a pod). Přímo tamara snad uměla
klasický radary co vysílaj občasný krátký pulzy, zajímalo by mě, jestli
Věra umí i ty novější, co vysílaj 50 % času, s modulací a umělou aperturou.

PH