Re: OT: Pasivní x86 na hraní.

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Duben 18 23:09:10 CEST 2022

Tak jsem mel o vikendu chvili cas a pohral si s tim pocitacem.
Zkousel jsem Xubuntu 20.04. Libreoffice sel prekvapive rychle, ale u
Firefox/Chrome se ukazala pomalost procesoru - bylo to skoro
nepouzitelne.
Ale pak jsem to zkusil pouzit, jako klienta vzdalene plochy pres
NoMachine NX (https://www.nomachine.com/). Lokalne pres switch po
1Gbps siti a slo to nadherne. Vubec nebylo poznat, ze nesedim fyzicky
u pc a to i kdyz jsem zkousel 3D modelovani v Solid Edge na Win10.

2,5" SATA disk to naslo bez problemu.
Uhlovy SATA kabel se krasne vejde, jen se mi ho nedarilo pripojit a
musel jsem kvuli tomu sundat chladic procesoru.
Napajeni 5V jsem si pujcil z USB headeru na desce, jak mi tady nekdo radil.

Pridal jsem par fotek do galerie: https://data.vancl.eu/s/NzA2naGawfk9MYi

st 13. 4. 2022 v 11:35 odesílatel Pavel Kadečka