bayraktary komunikace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Duben 18 22:46:27 CEST 2022

On Mon, 18 Apr 2022, Petr Labaj wrote:

> Použití takových malých prostředků je prostě převedení partyzánské války na
> vyšší úroveň.
> Partyzáni sice nepříteli způsobují komplikace a můžou demoralizovat mužstvo,
> ale války nevyhrávají.

Partyzani pusobi na obsazenem uzemi, to neni stav na ukrajine.

> Tahle válka je trochu divná. Ale taky zatím běží jen něco přes měsíc. Ne 20
> let, jako válka, ve které jsme ještě nedávno bojovali my.
> A divná je proto, že Rusové do ní šli nepřipravení. Resp. byli připravení na
> úplně jiný průběh.

Rusove jsou mrchozrouti - napadaji jen slabe kusy. Akorat ted se
hodne spletli a napadli kus ktery se dobre brani. A spletli se tak
dvakrat - tim se to trva dlouho se postupne vsichni odhodlali
k podpore ukrajiny a to ji zrejme udrzi nad vodou. Kdyby to skoncilo
po par dnech, tak by prislo velke odsouzeni ze zapadu, nejake ty
sankce a to by bylo asi vse. Ale jak se rika "clovece pricin se
a panbuh ti pomuze" , hrdinstvi ukrajincu zpusobilo ze tu mame
cire zlo a cire dobro a mame moznost se pomerne bezpecne angazovat
na strane dobra.

Nejdriv se tam posilaly protitankove strely, munice a pechotni zbrane.
Tezsi zbrane se tam vsichni bali posilat. Pak cesi dodali tanky a BVP
a najednou slovaci davali S300, nemci pry daji taky tanky, USA dalekonosne
houfnice, britove delostrelecke radary atd.. Jsem cumel kdyz Ursula
von den Leyen vyzyvala EU staty at na ukrajinu posilaji tezke zbrane
co kdo muze. Tohle byla typicka predstavilteka apeassment kridla.

Rusum se to dokonale vymklo z rukou, nikdo se uz neboji podporovat
ukrajinu. Az se zapoji ty USA houfnice a britske radary, bude pro
rusy delostrelecke ostrelovani UK mest problem protoze ukrajinci budou
moci vect presnou odvetnou palbu na 40km, takze ruska dela vytlaci od
fronty. Rusum zbydou uz jen dalkove rakety a ty jsou drahe.