bayraktary komunikace

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Duben 18 21:35:09 CEST 2022

Systemy s rozprestretym spektrom je  dost problem zarusit. Na kazdej
diskretnej frekvencii uzky filter, rychle, pseudonahodne prepinanie
frekvencii...

Digitalna komunikacia s opravnymi kodmi.

Na spektralnych analyzatoroch iba "male zvacsenie" sumu pozadia...

Dodo

Dňa po 18. 4. 2022, 20:42 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):