Re: Octan sodný jako solární akumulátor

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Duben 17 17:42:34 CEST 2022

Zdravim,

> Naco su dobre tieto "matematicke cvicenia", okrem toho, ze ukazuju, ze je to rozumne/financne/investicne nerealizovatelne, nezmyselne?

takoveto otazky mi vzdy pripomenou takovou tu klasickou urban-legend prupovidku:
do kolektivu nastoupil mlady clovek a dostal na starost jeden neresitelny problem, ktery dostane kazdy novy clovek.
nikdo mu vsak nerekl, ze to nejde vyresit, tak to ten blbec nakonec vyresil.

sve syny taky hend neodrazuji, kdyz je neco napadne, at si to zkusi na vlastni kuzi. at si potrapi hlavu.
na otazky odpovim, ale nedavam jim navod, hlavne nerikam, ze to nejde - na to prijdou sami.
a na co prijdou sami, to uz si pamatuji velice dobre, i to proc to nejde.

na druhou stranu se uz kolikrat ukazalo, ze jiny pohled na vec dokaze problem vyresit.

:)

Sam