Re: programátor PIC v Brně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 16 20:10:27 CEST 2022

Nevím, jestli je to ještě aktuální. Nějak jsem tento post přehlídnul.

Jsem z Brna a někde mám PicKit 2 a 3, které jsem kdysi v pominutí smyslů
koupil.
Naprogramovat mu to nemůžu, nemám na to nic nainstalovaného a musel bych
to studovat.
Ale půjčit mu programátor můžu.

Jsem celkem dost v centru, kousek od Masarykova onkologického ústavu.
Bezproblémová dostupnost MHD, jednoduché parkování.
Případně jediný problém by byl ty PicKity někde doma najít.
Celé svátky jsem doma, pokud by na to došlo teď.

PL