OT: VPN Android

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Duben 16 13:45:51 CEST 2022

Dne 16.4.2022 v 7:32 Tomáš Koželuh napsal(a):
> A je zásadní důvod nemít to připojení do VPN i doma tedy pořád? To automatický připojení bez výjimek by mohl pak mohl zvládnout mobil sám. Na to je jenom potřeba správně nastavit pravidlo na firewallu, ale dá se to najít na internetu.

Dobrý den,

to, že připojení přes VPN doma jde eliminovat na routeru mi došlo, ovšem
jako vždy až potom, co jsem odeslal dotaz :-)
Ale narazil jsem na jiný problém - při přechodu z WiFi na mobilní data
nebo obráceně se neprovede reconnect VPN a nevím, co to udělá se splitem
tunelu (tunel používám jen pro připojení do lokální sítě, zbytek
trafficu jde přes providera naprudko). Tohle je zatím v řešení, protože
bych se rád vyhnul použití nějakého externího klienta :-)

Děkuji
jf