Jak na WiFi senzory teploty v pokoji ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 16 00:49:00 CEST 2022

Na teplotu by určitě stačilo třeba staré ESP8266 za pár desítek Kč. To
silné zabezpečení asi umět nebude. To bych řešil nějakým občejným RPI a
zase ESP, spojené sériákem. RPI se přopojí do zabezpečené sítě,
teploměry se s minimálním zabezpečením nalogují do ESP spojeného s RPI.
A tam pak můžou jen předat teplotu a vlhkost, protože program na opačné
straně sériáku neumí nic jiného.

PH