OT - seznam volani na mail

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Duben 13 21:48:24 CEST 2022

Na to jsem asi v roce 1832 napsal script v perlu. Tedy bylo to tak, že
jsem měl telefon s tou simkou a připojením do PC. Můj script prostě
poslouchal a když dostal informace že to vyzvání, tak zavěsil a poslal
mi mailem informace o hovoru. A to samé dělal s esemeskama. prostě jí
vyčetl a poslal mailem.

Script bych asi našel, sehnat telefon se sériovým portem bude potíž. Na
druhou stranu asi nebude tak těžké sehnat nějakou bezva apku na odložený
smartphone. Ušetří to za zaplé PC.