Re: OT: Pasivní x86 na hraní.

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Duben 12 19:29:26 CEST 2022

moje skusenosti s DP a zvukom sú dve, obe fungovali bez problémov
1. PC HP bez digi audio vystupu na AV receiver, redukcia na HDMI (ali) a
asi 5m HDMI kábel
2. PC HP (len DP) na monitor HP s repro aj mikrofónom (DP aj HDMI),
funčné s káblom DP>HDMI, neskôr výmena kábla za DP-DP, redukovaný kábel
bol treba k inému monitoru...
obe skúsenosti sú dávnejšie, preto som predpokladal "bezproblémovosť",
aj keď viem, že také nejestvuje :-)
robo

Dňa 12. 4. 2022 o 19:08 ajtservis napísal(a):