Re: OT: Pasivní x86 na hraní.

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Duben 12 17:21:25 CEST 2022

Dva dny zpatky jsem objednaval a dneska jsem ho vyzvedl, ale jeste nezapnul.
Deska je oproti fotce z datasheetu
http://www.braemac.co.uk/pdf/fujitsu/DS_D3313-S%20(1).pdf mnohem
chudsi.
Ma jen jeden sata, chybi konektor na sata napajeni, nema osazeny PCIe
slot a dalsi veci.
Ve skrini je dost mista, ale neni tam pozice na uchyceni 2,5" disku.
Ale oboustranna lepici paska vyresi vsechno :-) Spis bude problem to
napajeni.

Tesim se, az zmerim spotrebu. Pokud bude mala, umim si predstavit, ze
by mi to mohlo nahradit nektere Raspberry Pi, ve kterych porad odchazi
SD karty.

Par fotek, ktere jsem narychlo udelal: https://data.vancl.eu/s/NzA2naGawfk9MYi