Re: OT Čím topit?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 12 11:55:59 CEST 2022

U me montaznici primontovali male odporove topeni pro pripad zamrzani.
Nicméně pod 0 s tím topit i dle dodavatele nemá význam nad 0 s tím
dosáhnu třetinové spotřeby.

K ceně ještě nutno připočítat třeba modbus jednotky, aby jste to mohli
řídit. Aspoň u nás to chci zapínat s panely třeba na chlazení, nyní budu
řešit panely... .

Jirka