Re: OT Čím topit?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Duben 11 15:50:52 CEST 2022

musim sem dat odkaz na TC p.Zeravika jak je zname z knizek, "postav si
sam" :-)
https://www.eltex-km.cz/
koukam, ze za ty leta se nic nezmenilo a je tam spousta neutajenych
informaci a vsechno ke koupi. proste PARADA !
konkretne jsem zabrousil a vyuzil jako studijni material o elektronicky
rizenych expanznich ventilech CAREL, dekuji, perfektni popis !
opet mam chut se do neceho pustit, s tim, ze si koupim TC s frekvencnim
menicem a EEV jako kostku s vymenikem na obou stranach, dostatecne
predimenzovane a pak uz si budu hrat/blbnout jak doma tak venku bez
potreby se cpat do chladiciho okruhu jako takoveho :-)
tomik.