Kviz na sobotu

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Duben 11 13:08:29 CEST 2022

Jano odflakol si to.

Zacital som sa ako do dobrej Neffovky. Krasny popis prostredia, vsetky
podrobne detaily. Stroje, budova, zariadenia. Dokonca ten prechod medzi
pivovarom a riadiacou miestnostou si trafil uplne presne bez toho aby si
to videl http://dvaluch.web.cern.ch/temp/linac2/IMG_0651.jpg

Diery, z ktorych vytiahol dr. Santos vytiahol opticky vysielac su pod
krytom, nalavo od modrej krabice pod cervenym emergency stop tlacitkom.
Este aj kolega, s ktorym spolupracujem sa vola skoro Sorensen. Len
vyhodit/vymenit jedno pismeno. Az ma zamrazilo odkial autor pozna taketo
detaily.

Ale k tomu odflaknutiu. Natiahol si ma ako gumu od trenirok, citam ako
sa vyvija pribeh a ty to v dvoch vetach ukoncis a uznaniachtiveho
flakaca odhalis. Toto si mal rozpracovat aspon na dalsiu stranu :-))

Vynikajuce citanie, naozaj :-))

b.