Re: Kurzák v Číně

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Duben 10 20:38:42 CEST 2022

Tak ono je tam těch převodů víc.
Například moje banka účtuje mezinárodní karetní transakce v eurech,
takže když platím v dolarech, tak u této transakce nejprve asociace
převedla dolary na eura (u této transakce $10,70 --> 9,84€) a pak moje
banka převedla převod 9,84€ --> 246,86 Kč.

Je překvapivé, jak číňanovi nevoní eura a přitom má docela dobrej kurz
na koruny. Prostě dobrá měna no :)