ot: bojler

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Duben 10 18:54:21 CEST 2022

A bojlerem jsem si nedávno užil svoje, z ničeho nic dával tak pětinu
teplé vody než doposud. Dražice Smart 150, řešil jsem řídící jednotku,
vypouštěcí trubku, aby to nakonec bylo napouštěcí trubičkou, která
studenou vodu rozhání do boku. Uprostřed se ulomila, voda letěla nahoru
a ochladila horkou vodu.
Zde jsou nějaké fotky:
https://www.dropbox.com/sh/bnybxs6y63b2t88/AAAX75L3Y6PTnsUqRnALfQ2Oa?dl=0
Bojler jsem otevřel po 4 letech provozu, ty krápníky rostly vodorovně ve
spoji - ve sváru - z boční stěny na spodní a horní vrchlík. Konzultoval
jsem to s techniky výrobce, v těch spojích není ten smalt asi dobře udělaný.

Martin Hanek