Re: identifikace součástky

Neděle Duben 10 15:26:22 CEST 2022

V TME mají i stabilizátory 4,2V. I když nevím, jestli tam po skončení
nabíjení nepoteče něco zpátky. Až se dostanu domů, moh bych se podívat.
Mám tam zdroj pevných napětí, mimo jiné i 4,2V a různé lithiové baterky
z toho nabíjím. Ale bylo by přece jen lepší dát tam nějaký obvod určený
přín´mo pro nabíjení lion.

Anděl