Re: identifikace součástky

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 10 14:32:39 CEST 2022

Psal jsem to jen z mobilu,

tady je ten odkaz, ale je toho na webu i v ČR spousta v ceně okolo 20Kč.
Taky nechápu, jak to Číňan dělá.  Pro mě je důležité aby soused neplatil
poštovné cca 100Kč, tenhle Eshop mám za kopcem , takže mu tam pro to dojedu.
https://www.puhy.cz/nabijecka-li-ion-clanku-1a-s-ochranou-modul-s-io-tp4056-micro-usb-302187.html

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez