ot: bojler

Neděle Duben 10 10:38:08 CEST 2022

Zrovna likviduju bojler 150l a protoze se zdal tezky, rozebral jsem ho
na zdi - kybl pisku a blaticka jsem z nej vytahal. Dela nekdo
preventivne udrzbu vykydanim toho bordelu nebo to nema smysl resit a
odejde stjne? Vydrzel asi 15 let.
Trubka nahoru je zda se plastova a vypada v poradku, bojler stale
fungoval, i kdyz topna spirala musela byt cela v tom blaticku. Jen
trochu tekl, spis kapal. Nadoba uvnitr vypada nerezava az na ten spodek,
co byl pod piskem, zjisteno zatim jen pohmatem. Katoda je v pytli asi,
zbyl tam vycnelek tak 10cm.