Kviz na sobotu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Duben 9 21:42:22 CEST 2022

Zdravim,

spis pro odlehceni a pobaveni nad mou 'nevzdelanosti'
takto rozmistnenych 6 der mi pripomelo fotku multispektralniho fotoaparatu na nekterem ze Saljutu.
(pro mladsi: ruska orbitalni stanice, obdoba ISS)
tam kazdy objektiv mel vlastni filtr ... ale tady to je samozrejme nesmysl
leda ze by se tam provadeli vyboje a studovala jejich spektralni analyza

:)

  Sam