Ochrany

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pátek Duben 8 10:46:12 CEST 2022

Zdravím,
kdysi se na to dělal pěkný brouk C1237, ale obávám se, že dnes již
nesehnatelný.
Já si zbastlil toto hlavně kvůli detekci ss napětí na výstupu (když jsem
spálil reprák :), ale nejsem si jistý jestli je to finálni verze -
vyhrabáno v archivu. Relátka jsou v sérii páč jsem jiná v šuplíku neměl.
Libor

[image: image.png]

pá 8. 4. 2022 v 0:10 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>

>>> MG